My day + Jencle

Hejsan!

Idag var det apu som alla andra dagar denna vecka! :P Jag och Evelina fick snitta upp massa nya snitt, speciellt irisar av någon anledning! :S Sedan blev det till att göra buketter, tulpan buketter! :) Det är ju som sakt tulpanens dag i morron!
Hon är verkligen skysst Jeanett, i går frågade hon oss vad vi ville göra idag. Så vi sa att vi ville göra buketter och dekorationer och det fick vi göra oxå! :D Sedan går hon och förhör oss på olika blommor och är verkligen trevlig och vill att vi ska lära oss saker! :) Och i morron ska vi få skylta en egen del av butiken! :P Ska bli skit kul! Hon litar verkligen på oss!

Åkte hem vid 25 över 4, missade presic 4:an när jag klev av 20:i :@ blev jag förbannad elelr väldigt förbannad! Gissa själv!? Gick i alla fall hem, åt och sedan myste jag till det med film, Quantum of solace! Var väl sådär! :/ finns bättre Bond filmer! :P Men de försöker ju i alla fall!

Här är några bilde rjag målat för ett tag sedan, nu är de färglagda i PSC3 :P Viste inte att det gick, men iofs så är det mycke ti det programet man inte vet om! ;D

   



Märkte nu så här på efterhand att Cherie inte har några hjärtan på sin bild! :O Måste fixas ju!

Nu ska jag se klart Jesse Stone, Death in paradise som går på 3:an! :P Sedan blir det nog sängen! Är så trött efter en dag på jobbet! :P Fattar inte hur jag ska kunna orka jobba efter studenten! xD Det ska väl funka om man kommmer igång med träningen, var ju som sakt ett bra tag sedan sist! ;P

Chill out and peace out

XOXOXO
//Josefin S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0