Who will it be?


Två av dessa vill jag ha! ;P har inte gett upp än! Ska ha en/två! ;D Vill ha en tjej och en kille tror jag! Men skulle vilja ha alla dessa men det går nog inte! En docka kosten ungefär 90 euro, har kollat runt och 1 euro är ungefär 9 svencka kronor! Så 90 x 9 = 810 spänn för en docka! Två dockor 1620 spänn! :S Så jag är skeptiskt! Men jag är kär och ska ha en i alla fall!

Men vilken!? Jag ska tillägga att jag kollar itne på vad de har förkläder! Kollar andsikte, hår & ögon! :P Kläder kan man alltid byta! Tror nästan det står mellan Andrew & Jade på killfronten och på tjejfronten står det mellan Clarity, Kirshe & Angelique! Men vem ska det bli?! Följ med i den spännande fortsättnignen av...Vilken blir det! xD skämta bara!

Nu ska jag slappa lite och sedan 20.00 blir det Let's Dance! ;) ehhee...

XOXOXO
//Josefin S

P.S Hoppas alla har kul på studentfesten som är i kväll! :P Hade viljat gått! :( synd man inte har pengar till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0