What 2 do now?

Hejsan!

Har sätt filmen nu! ;) den var bra men dok höll jag på att somna X antal gånger! xD hehee...kan inte med politiska filmer! Fattar inte riktigt hur den hade fått titel "Drama"??? :S Drama tänker jag kärleksförhållanden som svajar, mycket bråk typ action fast mellan människor! xD hehee....nu lät det konstigt! Aja den var bra och jag fick en klar bild över hur jag ska skriva sedan i min uppsats! :P

Aja...vad ska man ta sig till nu då? Finns inget på tv att se, ingen rolig är online på msn! :( Alla är "inte vid datorn" och den personen jag skulle vilja prata med är oxå det! :(
Får ta fram papper och penna och måla lite kanske! :P Funkar alltid! Tror fan jag gör det! :D Sätter på en film jag sätt 100 gånger så jag behöver inte hänga med i handlingen för jag vet redan vad som komme rhända och vad de kommer att säga! Och sedan målar jag! :D Fifan....

(lovar jag ska lägga upp bilder på min amästerverk sedan! ;P)

XOXOXO
//Josefin S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0