First day on a new place!


Love fever   Rakkaus kuume   αγάπη πυρετός   Ljubav groznica   Amor fiebre
Sevgi ateş   عشق تب   Dashuri ethe   Kjærleik feber   Elskov feber   Ást ferðahrollur

_________________________________________________________________________

Idag har jag varit på min första apu dag ute på blomsterfröknarna i njurunda! :) Det gick väldigt bra, min kompis Evelina var oxå där! Men hon ska bara vara där denna vecka sedan ska hon till blomsterlandet och jag stannar kvar där jag är! :P
Fick göra lite buketter och snitta upp nya blommor! ;D vilket oftast är det man får göra på måndagar!  Men det gick (Y)
Vi var 7 pers i butiken! Vilket jag inte är van vid! :P är van vid 3 på Kusten (där jag hade apu förut) Men det gick bra, det var Shanett (chefen), Lotta (jobbar där), Shanetts mamma (jobbar lite då och då), Sandra (praktikant, typ 20-30 år), Jag, Evelina och Charlott (arbetsprövar efter att han varit med i en olycka, typ 40 år) :D Men alla var snälla och trevliga och det gick att prata med dem utan att de tyckte man var jobbig liksom! Vilket jag vet några kan tycka! :S

Slutande halv 4 i alal fall :S vilket jag inte var inställd på! Tänkte 6 jag som på Kusten men ikke då! :P "Halv 4 går ju bussen spring och ta den! Ses i morron!" :P hehe...men jag skulle ju få skjuss av farmor och farfar så jag stod ute och vänta på dem ett tag! :P Tar nog bussen i morron ifall det blir så tidigt igen!

Måste säga att det känns underbart att inte ha någon läxa på mina axlar som måste göras! :P men det känns tomt oxå xD som om jag har glömt någon läxa! Vilket jag säkert har gjort! ;D

Nää slutet är nära! :S Vad ska man göra sedan liksom!?? Bli magiker ;D hehee... "The Ek and Ajs show", eller ska man försöka sig på att öppna eget? :P skulle vara kul men frågan är om det går! Aja...det finns som sakt lite tid till att tänka på det men tiden försvinner ut timglaset hela tiden! :S

Näää nu ska jag snart åka och handla food med parantecerna! :P Måste ju ha lite mat denna vecka! ;D
Take care and live a fun life!

XOXOXO
//Josefin S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0