My realy good/bad day!

Hejsan!

Idag har varit en bra dag på ett sätt och den dålig dag på ett annat!

Börjar med det bra!
Idag fick jag och Evelina skylta en egen del av butiken, den blev turkos/blå/silver/vit typ! :D Blev väldigt bra! Och Jeanett sa att jag skulle få göra sånt där fler gånger för att det blev så bra! :D Wippie!
Mer bra om dagen...köpte godis xD hehee...sa att jag inte skulle äta sånt på vardagarna men det gick ju inte! Blev såååå jävla sugen! Men jag ska dok spara demtill hela helgen så jag har inte smockat i mig allt! ;P
Satt och såg filmen "A lot like love" förut, gillar den! Dok lite jobbigt med att de hoppar i tiden hela tiden och slutet hade kunnat varit lite bättre! Men men...den är gullig! :)
Mer bra... jag sov förut när jag kom hem och hade ätit! :P en timme! Vilket var super duper grape! Drömde söta små drömmar om vissa! ^^

Okej det mindre bra! :(
Det är SVIN kallt ute! :S höll på att dö i morse då jag väntade på bussen med Evelina! :S FIFAN säger jag bara! Gemig lite sol i alla fall och i alla fall 0 gradit under dagen! SNÄLLA!
Mer...har haft skit ont i ryggen hela dagen! :S tror det är för man inte är van att stå hela dagaran och jobba! :/ måste strecka på mig mer!
More dåligt...jo jag fick sms i morse! Av Lina i klassen som berättade att vi kunde köpa biljetter till stundentfesten i helgen! :( Och jag vill gååååå! Vet dok inte om jag kan! Det är 90-tals tema vilket säkert bli kul men jag har inte mycket pengar och det lilla jaghar måste sparas till nästa helg då vi åker till vemdalen! :(:P
Nått mer som är negativt med denna dag är att jag inte mår så prima! :( vet inte! Men jag känner nu att det inte är 100 i min kropp! :O vill inte bli sjuk! SNÄLLA!
Sedan så skulle jag diska sa mamma (hon är ute med några vänninor) och det har jag inte gjort! :/ måste göra det nu! Och jag känner verkligen inte för det! Fast egentligen när känner man för att diska?? xD

Nu ska jag gå och vara social med min bror som har bland anant fått alla rätt på svenska provet! ;D *applåder* För ett tag sedan sket han totalt i skolan och spelade heller xbox live hela kvällarna! Men efter att mamma och pappa varit på utvecklingssamtal med Nicke och läraren så har mamma och pappa fått upp ögonen för det och fattar nu att de måste vara hårdare! Så nu har pappa satt en spärr på xbox live så han abra kan spela 4 timmar per dag tror jag det är! Så nu går det betydligt bättre! :) Man vill ju inte att ens bror ska skita i skolan och inte få någon framtid! ;) Även om jag hatar hans som pästen ibland!

Luv to him! :D (L)

XOXOXO
//Josefin S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0