My 2008 looks like this!

Har sätt att de flesta bloggarna har sammanfattat deras 2008 med bilder och grejs! :P Men jag hittade denna lilla lista som jag tänkte jag skulle ge mig på! :P kan slänga in lite bilder oxå! ;P

Sammanfattning år 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har sovit på ett "spökhus" xD hehee...det har jag absolut aldrig gjort förut!

Även om vi inte fick SE ett spöke så hände detlite små konstiga grejer som man inte vill haka upp sig på! ;P


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Tror inte jag hade några! :P Brukar inte avlägga nyårslöften! Tror iår är första gången! ;D och vi får väl sehur det går!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Det tror ag inte! :O xD I sånna fall tror jag att jag hade märkt det!

Vet dok att det har hänt mycket på kärleksfronten för många av oss! För alla desutom! :O konstigt! :P


4. Dog någon som stod dig nära?
Nä, det gjorde det inte och jag hoppas att det inte kommer göra det år 2009 heller!


5. Vilka länder besökte du?
Inga! :'(


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer på kärleksfronten! xD hehee...alltså en kille! ;D


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

13 december! ;P Det var en roligt kväll!

Sjukt roligt kväll! Sällskapet var super trevligt, musiken var bra, drinkarna goda och kvällen slutade bra! ;P


8. Vad var din största framgång 2008?
Oj, :O ingen aning! Kanske att jag blivit bättre på att rita! :S ehheee...har ingen aning!


9. Största misstaget?
Att få vissa att känna sig utanför! Vilket jag i alla fall inte gjorde medvetet och det var inget jag ville skulle hända!

Älskar er alla! (L) (Bilden är ifrån Halloween, oxå en kväll jag aldrig kommer glömma!)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit! Förskylt 24/7, men det blir jag alltid till vintern! :P


11. Bästa köpet?
Min systemkamera, Nikon D60
   


12. Vad spenderade du mest pengar på?

Oj, ingen aning! Pengarna bara försvinner! :S Men jag antar att de gick till kläder, smink, nöjen och annat viktigt! ;P


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns mycket som gjort mig glad 2008! :D Framför allt mina vänner! (L)
   
(Collagen gjorde jag 2008, men bilderna är både från då och från första början då vi blev vänner)


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Kanye West - Lovelockdown, Pussycat dolls - When i gow up, Rihanna - Disturbia, Takida - Curly Sue, Beyonce - If i were a boy, Pink - So what, Leona Lewis - Bleeding love & Forgive me, Coldplay - Violett hill & Viva la vida, Katy Perry - I kissed a girl! :P

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Absolut gladare! =D Tror jag aldrig har haft så kul som jag hade 2008! ;D Och det är tack vare mina underbara vänner!


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Oj, kanske lyssnat mer på vad andra har att säga :P och sakt ifrån när jag blivit förbannad och inte hållt det inom mig!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Miner xD heheee...och att jag gjort bort mig mindre! Att-göra-en-josse hade inte behöfts kommit till ens! xD
   

18. Hur tillbringade du julen?
Jag tillbringa den men familjen och morfar först och sedan på kvällen så var det familjen, farmor & farfar + kusinerna & min farbror! :) Plus några roliga sms! ;D

19. Blev du kär i år?
Nämn ett år jag inte blir kär! xD heheee... men kanske det kan bli nått denna gång! :P

20. Hur många one night stands?
Inga! :P Håller inte på med sånt trams!


21. Favoritprogram på TV?

Jesus...den listan blir lång! Men vi kan säga alla stora serier och ungdoms serier + alla drama serier + några action serier! :P Jag ser nästan allt! xD TV NÖRD!!!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja, det tror jag inte! Fast jag hatar inget! Tycker mindre om skulle jag vilja säga! (A)


23. Bästa boken du läste i år?

Har bara läst Gossip Girl böckerna och jag gillar dem! :P

24. Största musikaliska upptäckten?

Oj, :S Blir svårt! Har hittat massa band som jag gillar i år! Men typ: Paramore, Kings of Leon, Tilly and the Wall, James Morrison, The Script, The Kooks, Lady GaGa, Girlicious, Duffy, Coldplay och massa massa mer!

25. Något du önskade dig och fick?
Jag önskade mig en kisse! :D Och jag fick en! Eller jag betalade för honom! Men mamma & pappa gick med på att skaffa honom! Min lilla älskling, mitt monster, min snutt, min super duper söta kisse Taison!


26. Något du önskade dig men inte fick?
Okej vi skriver väl en bil här då! Har alltid önskat mig en bil och jag får den aldrig! :O XD


27. Årets bästa filmer?
Eagel eye, The dark knight, Ironman, Indiana Jones och kristanskallen, Mamma mia, Horton, Step up 2, Fool's gold, Jumper, Narnia & prins Caspian, 21, Get Smart, Death race, The incredible Hulk, In the name of the king, Hancock och massa massa mer! ;D


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag firade den med familjen, åt tårta och fick paket! Sedan på helgen så blev det krogbesök! =D De va nice!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nja, det finns det väl alltid! :P

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jag har på mig det som jag gillar och det som är inne! :P Följer väl inte modet till 100% men man hänger väl med i svängarna! ;D


31. Vad fick dig att må bra?

MINA VÄNNER!!!
   

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Shia LaBeouf =D give him to me! (L)

33. Vem saknade du?

En kille!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, många! Alla jag träffat i år har varit fantastiska! :D

35. Vad gjorde du på nyår?
Jag tillbringa nyår med mina fantastiska vänner! :D + Martin! xD heheee...näää josse ska vara snäll! Martin är ju ny i gänget! En av de personer jag träffat i år! :Pse va snäll jag är!

Så nu har jag fyllt i! :) hehee... 2008 har varit ett bra år! Men 2009 ska fan bli bättre!

XOXOXO
//Josefin S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0