Söndagens bravader!

Hejsan hejsan!

Kl är 20.47, får se om detta inlägg ens bli publicerat eftersom internet här hemma är såååå seg för att pappa troligt vis håller på med något på datorn nere! :S

Aja, sitter och väntar på att trollkarlens hemligheter börjar! :) Och vad gör jag för att fördriva tiden....äter popcorn, dricker loka och snackar med min mesiga låtsas kompis som inte är manlig för 5 över! xD ehehee...

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har skrivit klart min uppsatts om Kubakrisen och lämnat in den! :S Tack och lov är alla uppsattser klara nu och jag har bara projektarbete kvar att tänka på! :P
Sedan idag ahr jag hjälpt mamma strycka gardiner och hängt upp dem! Vad mer! Hmmm...jag har skaffat ett konto på flickr.com! :P är fan besatt av att skaffa konton över allt! xD men kolla gärna in www.flickr.com/ororizo

Sedan har jag blivit påhoppas av alla nu på kvällen! xD Emma började prata med mig på msn, Nina börja smsa med mig och mamma & pappa stod som två hökar åvanför mig och stälde 1000 frågor! xD allt samtidigt! Så jag säger sorry till Emma och Nina för att jag var lite borta och inte svarade så bra på det ni skrev! (F)

Nää nu är kl 20.59, nu börjar trollkarlens hemligheter på 5:an! ;P

XOXOXO
//Josefin S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0