Någon så där normalt i alla fall!

Hejsan Hejsan!

Var ett tag sedan ni fick ett normalt inlägg från min front! :P Sorry för det!
Idag har jag i alla fall inte gjort mycket! Städat rummet, bytt lakan och fixat små grejer! :) såg filmen Disturbia igen! :S =D sjunk bra på ett obehagligt sätt! jag brukar inte gilalr sånna filmer men när Shia är med kan man ju inte säga nej! ;D
Sedan så har jag målat! :D har kommit in i den fasen igen! :P serien är back on track! men denna gång håller jag på att översätta den till engenska >.< hehee... + att nu ska den färgläggas i PSC3 :P
Sedan efter middagen så åkte jag, daddy and my littel bro ner till Hemmakväll! :P Och vi hyrde Gituar Hero World tour + en gituar! :D Så det är vad jag och brosan gjort hela kvällen! :P spelat som tok och nästan fårr skavsår och kramp i fingrarna! xD men vad gör man inte för att har roligt!
Och vet ni vad! :O jag är super duper mega fest sugen! :D vill dansa och ha roligt med mina vänner! har saknat dem sååå :'( men som tur är så sticker vi till vemdalen på fredag så då jäklar ska vi ha roligt! =D längtar!
Måste börja tänka vad jag ska ha med mig så jag inte glömmer nått! :O det skulle vara hemskt! fifan! får skriva en lista...

Sedan har vi ju foto B uppgiften vi fick förra veckan när vi var på apu, den ska tydligen lämnas in på onsdag och redovisas då! :S man ska ta 5 foton som visar en kompis egenskaper typ! jag och emma sa att viska ta dom på varandra på tisdag! Känns lite sita minuten men hon kommer ju hem då så vad annars ska man göra liksom! :/ aja orkar inte bekymmramig för det nu! :P
I morron är det skola, florestik heldag! Vi ska typ jobba begravning! :S får se hur det går! är inte såååå jäkla duktig på det som jag skulle vilja vara! men övning ger färdighet! :P

Nu är klockan 23.20 och jag ska sussa! :)
Sleep tight!^^

XOXOXO
//Josefin S

P.S Detta inlägg blev fan inte normalt! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0